kelletteznekem

Mindennapi bentragadt gondolatok, apró "kinemmondott" szösszenetek, amiket senkinek nem mondhatok el épp akkor, nem suttoghatok a fülébe, vagy ordíthatok az arcába, ha épp úgy tartja kedvem.

Friss topikok

Linkblog

borest

2008.12.04. 11:21 | kelletteznekem | Szólj hozzá!

Hihetetlen, hogy a bor mire képes. Egy esős estébe visz jókedvet. Persze nem arról van szó, hogy amennyi belefér alapon iszik mindenki korlátlanul, hanem csak úgy komótosan. Ráadásul a tegnapi választás különösen jól sikerült. Egy száraz cabernet savignon a nagy Californiából. Mindenesetre ez az üveg adta meg az alapot a tegnap estéhez, ahol adott volt még a konyha - mint fő társalgó helység - Á, K, G, és jómagam. Á a maga 150 centijéval és 40 kilójával hamar bebizonyította, hogy másfél pohárka is elég neki ahhoz, hogy édesen beszéljen hülyeségeket halomra, mindezt hihetetlen röhögés körítéssel.

Szóval jót mulattam, ők is, előtte Karácsonyi vásárban voltam, forraltbort is ittam, kürtőskalácsot is ettem, és vettem faelefántot is, felálló ormányút. Még sok ilyen napot!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kelletteznekem.blog.hu/api/trackback/id/tr75803182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása